.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه روزنامه قدس


هشدار سپاه به وبلاگ هاي رواج دهنده آشوبگري
ايرنا- سپاه پاسداران به کساني که در فضاي سايبر نسبت به تبليغ آشوبگري، تهديد مردم و شايعه پراکني اقدام مي کنند، هشدار داد .

نامه شجريان به ضرغامي
الف- محمد رضا شجريان در نامه اي به عزت ا... ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما از او خواست از پخش سرودهاي وي خودداري کنند.

سرکرده منافقين: انتخابات ايران باطل است
باشگاه خبرنگاران- پايگاه اطلاع رساني القبس ديروز نوشت: مريم رجوي سرکرده گروهک تروريستي منافقين خواستار برگزاري دوباره انتخابات در ايران با نظارت سازمان ملل شد.

وزارت کشور: با جعل نامه مي خواهند شيريني را تلخ کنند
باشگاه خبرنگاران- روابط عمومي وزارت کشور در اطلاعيه اي با تأکيد بر بهره گيري مردم از منابع رسمي خبر آورده است: برخي با جعل نامه ها و نشر اکاذيب مي خواهند شيريني پيروزي حضور را بر مردم تلخ کنند.
اظهار نظر فائزه هاشمي درباره محمد خاتمي
باشگاه خبرنگاران - فائزه هاشمي در گفتگويي در حاشيه مراسم روز دوشنبه در ميدان آزادي درباره عملکرد خاتمي در دوره اصلاحات گفت: خاتمي موجب شد در انتخابات بعدي رياست جمهوري اصلاح طلبان رأي نياورند. الان هم اين جوري شده است، سر بابام هم که ديديد چه بلايي آمد، بنابراين معتقدم بايد اين اعتصابات ادامه يابد.

اعتراض فراکسيون اقليت به لاريجاني
ايسنا- تابش دبير فراکسيون خط امام(ره) مجلس نسبت به حضور نيافتن چهره هاي اقليت در ترکيب هيأت مشخص شده براي تحقيق و تفحص از حوادث اخير اعتراض کرد.

واکنش عسگراولادي به بحث «خس و خاشاک»
خبرآنلاين- در پي اظهارات يکي از کانديداهاي رياست جمهوري، عسگراولادي به آن واکنش تندي نشان داد.
عضو شوراي مرکزي حزب مؤتلفه اسلامي در مراسم «طلايه داران آفتاب» در بزرگداشت شهيدان اماني ، بخارايي ، صفارهرندي و نيک نژاد، گفت: هرکس که بگويد سليقه ما و اطرافيان ما حق اند و ديگران باطل و مثل خس و خاشاک به آنها نگاه کنند، در هر مقامي که باشد از بندگي خدا خارج شده است.
900 هزار راي با کدملي
خبر آنلاين- يک منبع آگاه گفت: محسن رضايي بخشي از مستندات خود را به وزارت کشور ارائه کرد.
اين منبع مطلع مدعي شد: وي تا بعد از ظهر روز سه شنبه موفق به جمع آوري اطلاعاتي شده که حکايت از آن دارد که 900 هزار ايراني (با استناد به کدملي) تأييد کرده اند که به محسن رضايي رأي داده اند.

کواکبيان از احضار وزير علوم به مجلس خبر داد
ايلنا - رئيس فراکسيون دانشگاهيان گفت: حادثه کوي دانشگاه از حوادث بسيار تلخ در اين روزها بود.
مصطفي کواکبيان با حضور در جمع خبرنگاران پارلماني از نشست مشترک اعضاي اين فراکسيون با هيأت رئيسه سخن گفت و افزود: قرار شد از وزير علوم دعوت کنيم تا اين مسأله را ريشه يابي کنيم.
نماينده مردم سمنان در مجلس با تأکيد بر لزوم شناسايي لباس شخصي ها گفت: اينها چه کساني هستند که نه نيروي انتظامي از آنها خبر دارد و نه بسيج.

آمادگي حداد عادل و شريعتمداري براي مناظره با موسوي
برنا-غلامعلي حداد عادل رئيس کميسيون فرهنگي مجلس و حسين شريعتمداري مدير مسؤول روزنامه کيهان آمادگي خود را براي مناظره با ميرحسين موسوي در خصوص مسائل مطرح شده در خصوص بحث انتخابات اعلام کردند.

تکذيب شايعه اعتصاب کارکنان بيمارستان امام (ره)
باشگاه خبرنگاران- دکتر رستمي، رئيس مجتمع بيمارستاني امام خميني(ره) شايعه اعتصاب کارکنان اين بيمارستان را در روزهاي اخير تکذيب کرد.

نذر حضرت ابوالفضل(ع)
مهر- منصور پورحيدري سرپرست تيم ملي فوتبال کشورمان بستن مچ بندهاي سبز از سوي برخي بازيکنان اين تيم در ديدار برابر کره جنوبي را نذر آنها براي پيروزي تيم ملي و صعود به جام جهاني بيان کرد.

شناسايي حمله کنندگان به مجتمع مسکوني نمايندگان
قدس- گروه سياسي: محمدرضا تابش، دبيرکل فراکسيون اقليت مجلس ديروز گفت: ماهيت کساني که به مجتمع مسکوني نمايندگان مجلس حمله کردند شناخته شده و تصاوير آنها به دستگاه هاي مسؤول تحويل داده شد تا اقدامهاي لازم انجام شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.